رسالة الى ابى ــ احمد شريف


  1. بسم الله الرحمن الرحيم
والدى العزيز السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
بابا حضرتك غالى جدا وحشتنى اوى اوى 
بابا انا احافظ على الصلاة جدا غالبا الظهرو العصر والمغرب والعشاء وغالبا الصبح عشان انا كنت بصلى الفجر وانت كنت بتصحينى
بابا انا احافظ على المذاكرة وحفظ القران الكريم وواجب الاستاذ محمد ابو سلامة  والمستر اسماعيل حبيبى  ابى انا ادعوا لك ولجميع الاخوة الموجودين معك 
ابى انا نشيط جدا بابا ادعوا لى فى الصلاة ادعوا لى بالله عليك  ان شاء الله تخرج بعد عشرون يوما ان شاء الله  معلشى انا مش جيت عشان كان ورايا درس عمو محمد ابو ثروت  وهو بيسلم عليك وهو بيدعوا لك ان يفك اسرك  اللهم فك اسرك يابى انت واللى معاك  وهما خدوك عشان انت بدافع عن الحق  وعن فلسطين والاقصى 
وهئولك على حاجة يابابا ان الى بيدافعوا النهاردة عن الحق هما الى بيعتقلوا  ابى انا مشتاق جدا اليك  وانا يوسف وماما ونينة بيدعولك بالفرج القريب  واخيرا يابابا انا ادعوا على الى خدوك منا واقول لهم حسبنا الله ونعم الوكيل  
   ابنك وحبيبك احمد ويوسف  
     والسلام عليكم ورحمة الله وبركات
                                                                                                                                                                                                                           




                                         


3 تعليقات الزوار:

عفاف العايدى يقول...

حسبنا اللهم ونعم الوكيل

محمد أشرف يقول...

حسبنا الله ونعم الوكيل في من ظلم أباك والله اني بكيت وأنا أقرأ هذه الكلمات

غير معرف يقول...

ولا تحسبن الله غافلا عما يعمل الظالمون....وهذا ان شاء الله يقوينا ويثبتنا على الطريق...وكل شىْ فى سبيل الله يهون.

إرسال تعليق